شهر که شلوغ میشه قورباغه هفت تیرکش کش میشه!

نمیدونم چه اپیدمی ی دوباره اومده که آهنگسازهای سریالهای سیمای نظام، دست به دامن وکال بردن توی آهنگسازیشاون! 

از همه بدتر فیلم جراحته! وقتی آهنگسازی، مثل آریا عظیمی نژاد، اینطور میاد دست به دامن کورس (chorus) میشه، یعنی چیزی بلد نیست. کلاً اگه دقت کرده باشید، این چند ساله، همه ی این سریال پرند از این «آه و اوه»های بی معنی! 

عنوان سریال جراحت، منو یاد فیلم Damage به کارگردانی لوییس مال (Louis MAlle) میندازه! شاید آقای عظیمی فکر کرده یه شباهتهایی در هنر و استعداد با زبگینیف پرایزنر داره!  

مثلاً اون قسمتی از سریال جراحت، (مجبور شدم بیام به صفحه تلویزیون نگاه کنم ببینم چه اتفاقی داره تو فیلم میفته که اون صداها ازش در میاد) که اون دو تا مرد (پرسیدم گفتند بزرگ و اسماعیل) میزدن تو گوش هم، آقای آهنگساز، و آقای کارگردان، طفلکیا تمام قوا رو به کار انداخته بودن که دل مردمو بلرزونن، که البته فکر کنم در بعضی مناطق ایران موفق شدند! اونجا هم یاد فیلم گلادیاتور افتادم، به آهنگسازی هانس زیمر (برنده جایزه های به حق بین المللی در آهنگسازی فیلم) و چند نفر دیگه که به قشنگی از صدای وکال استفاده کرده بودند، در جای که عمیقترین مسائل انسانی در میون بود!  

اما توی این سریالهای سیمای نظام اسلامی، زنه از شوهرش قهر میکنه، میبینی از اونور سوپرانو داره سوگنامه سر میده!  

 

آخه بابا، تایتانیک که نمی سازین! 

 

همین دیگه. میخواستم یه کم دلم خالی شه!

نظرات 3 + ارسال نظر
Mr. Such & Such پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://apocalypse.blogsky.com

کاملا موافقم! سر از موسیقی در نمیارم اما از موسیقی این فیلم های سیما حالم بهم می خوره... حالا موسیقی متنش هیچی. تیتراژش هم خفته! تیتراژ آخر "Ghost Writer" هم موسیقی داره! "جراحت" هم داره!
تازه یه سریال دیگه هست نمی دونم اسمش چیه آخرش یکی می خونه که اون باز ادای علی لهراسبی رو در میاره! خیلی عالیه!

آره بابا. کلاً میخواستم بگم حالم به هم میخوره. همه واسه ما کیلار و پرایزنر شدن!

al شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

تو که اصلآ نیستی که مرد مومن!!!

آخه میدونی، دلم نمیاد یه ثانیه هم سرعت دانلودو پایین بیارم! همش دارم فیلم دانلود میکنم. در حال دانلود هم که "گوگل" هم باز نمیشه!

al چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ق.ظ

بابا بیخیال، دانلود دیر نمی شه!
بنویس از فیلمایی که می بینی بنویس با هم اختلاط می کنیم در موردشون! حال می ده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد