Accompaniment to the previous post

چند تا از قطعاتی که چند وقته خیلی گوش می دم اینجا گذاشتم. 

 

1. بالاد شماره 3 شوپن در لاماژور- در گوش کردنش عجله نکنید! تحمل داشته باشید. بعدش  دوست دارید اون تم رو که واریاسیون های مختلف داره هی بشنوید، هی دنبالش می گردید.  

2. سوئیت شماره 1 چایکفسکی در رمینور-قسمت اول من عاشق این سوئیتم، مخصوصا قسمت اول و سومش. البته بقیه سوئیتهاش هم قشنگن، مثل سوئیت شماره 4. تا حالا چایکفسکی رو اینجوری کشف نکرده بودم. 

برای این یکی هم زیاد عجله نکنید. شاید تا دقیقه 6 براتون کسل کننده باشه، اما همینکه عاشقش شدین، 6 دقیقه اول هم مثه بقیه دوست خواهید داشت.  

3. سوئیت شماره 1 چایکفسکی در رمینور-قسمت سوم. وای که این کلارینت چه می کنه! توی 1:20 ثانیه اول تمام حرف منو می گیرید. 

4. اپرای مادام باترفلای در سه پرده ی پوچینی- پرده دوم آواز دوم این یکی رو حتما گوش کنید. اسم این آواز Un Bel Di یا یک روز زیباست. 

نظرات 5 + ارسال نظر
al پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ق.ظ

من یه ذره تکنیک دوستیم گل کرده، گیر دادم به پاگانینی... اما فردریک خان رو هم گوشی به موسیقیش می سپارم گه گاه...
باید به این لیست گوش بدم ببینم چیه. البته سوئیت های چایکوفسکی رو هم گوش دادم، اما زیاد چیزی به یاد ندارم.
مرسی و بازم ازین کارا بکن.

اتفاقا منم جدیدا بیشتر گوش می کنم. مخصوصا کنسرتوهاش. این پاگانی نی اصلا تم سازه.
تو هم از این کارا بکن!

Mr. Otherwise پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ http://apocalypse.blogsky.com

ما که از انجور موسیقی های فرهیخته سر در نفرچیش!

محسن پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://the-waste-land.blogsky.com

خوب حالا اگه گوش کنی چی می شه؟ رفتم واستون آپلود کردم!! :(

زینب جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

من کلا نوفهمم!!! D:

Mr. Otherwise جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ http://apocalypse.blogsky.com

چشم قربان!‌ گوش می کنیم ببینم خوشمون میه یا نه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد